LA NOSTRA VIDA D'AULA

lunes, 17 de febrero de 2020

FIL CONDUCTOR: IDENTITATS


Fil conductor: "Identitats"

Aquest segon trimestre iniciam el fil conductor "identitats". La identitat d'un infant comença pel seu nom, per quest motiu, setmanalment necessitarem de la col·laboració de la família perquè ens presentin el llibre dels noms amb la seva història personal.

Gràcies a aquest projecte: podrem conèixer i reforçar les identitats individuals; fomentar l'autoestima, l'autonomia i la descoberta dels altres; i establir vincles i relaciones. 


Per iniciar aquest projecte, varem tenir una visita molt especial per jo, la meva mare, na Carmen. Aquest dia ens va mostrar fotos meves de cuán era petita, les meves aficions i les meves amistats i família. A més a més, també ens va dur roba de cuán era patita i varen mesurar cuán hacia crescut. D'aquest forma també podeu conèixer un poc millor la meva història personal.


A continuació teniu algunas de les fotografies d'aquests moments. 


MOLTES GRÀCIES ESPER QUE VOS AGRADI!












IRINA







Khaterine, la mare de n'Irina ens va mostra la historia personal de n'Irina.


DORIAN





El dia que presentava el libre en Dorian varen conèixer també al seu germà n'Alex. Na Maria Jesús, ens va mostrar roba de quan en Dorian era molt petit.


TIAGO





Francisco el pare d'en Tiago ens va mostrar les fotografies més significatives d'en Tiago així com també perquè varem elegir el seu nom. 










No hay comentarios:

Publicar un comentario